Mercedes-AMG
Główna Motonowości Mercedes-AMG E63S — lepsza wersja od Brabusa!

Mercedes-AMG E63S — lepsza wersja od Brabusa!

przez Krystian Paduch
0 komentarz

Dla większości z nas Mercedes-AMG E63S 4MATIC+ to więcej niż wystarczający samochód. Jednak Brabus się z tym nie zgadza. Tak więc firma tuningowa zaprezentowała model Brabus 800, który przenosi E63S na nowe i znacznie wyższe progi.

Zaczynając od silnika, Brabus dostroił czterolitrową turbodoładowaną jednostkę V8 i tak uzyskał 800 KM oraz niesamowite 1000 Nm momentu obrotowego. Powoduje to teraz, że limuzyna klasy wyższej osiąga 100 km/h w ciągu trzech sekund.

Mercedes-AMG

fot. Brabus

Maksymalną prędkość ograniczono elektronicznie do 300 km/h. Jego moc osiągnięto dzięki zestawowi nowych turbosprężarek, które zapewniają ciśnienie doładowania na poziomie 1,6 bara. Brabus wyposażył samochód również w nowe elementy karoserii.

Inny Mercedes-AMG E63S

Na przykład opracowano nowy zestaw wlotów powietrza z włókna węglowego, które teraz są zintegrowane z osłoną chłodnicy po lewej i prawej stronie. Mamy też wiele elementów poprawiających aerodynamikę z włókna węglowego, aby uzyskać bardziej agresywny wygląd.

Mercedes-AMG

fot. Brabus

Najwyższej jakości Brabus 800 wyposażono w nowy przedni spliter oraz tylny spojler na pokrywie bagażnika. Nie zapominajmy o nowym dyfuzorze oraz zestawie czterech końcówek wydechu. Połączone są z bardzo wydajnym układem wydechowym ze stali nierdzewnej, zapewniający z kolei niesamowite wrażenia akustyczne.

Groźnie wyglądający zawodnik

Aby Brabus 800 wyglądał bardziej groźnie, teraz jeździ na 21-calowych kutych felgach Brabus Monoblock „PLATINUM EDITION” Z, nadających mu pięknego wyglądu. Co więcej, dzięki zawieszeniu pneumatycznemu, samochód obniża się o 10 mm lub 20 mm w zależności od wybranego trybu jazdy. Za wyhamowanie tego narowistego zawodnika pomagają mu ceramiczne hamulce, które robią robotę.

Mercedes-AMG

fot. Brabus

A co z wnętrzem? Spodziewaj się, że w środku znajdzie się dużo skóry, alcantary, stali nierdzewnej i włókna węglowego. Nie zabrakło również takiego elementu, jak chociażby aluminiowe łopatki zmiany biegów na kierownicy. Sterują one dziewięciobiegową automatyczną skrzynią biegów w trybie ręcznym.

Przyjrzyj się jeszcze raz tuningowi modelu Mercedes-AMG E63S 4MATIC + i napisz w komentarzach, co sądzisz o tym wilku w owczej skórze.

Powiązane artykuły

0 0 Głosować
Ocena artykułu
Subskrybuj
Powiadom o
guest
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze

Ta strona używa plików cookie, aby poprawić Twoje doświadczenia. Zakładamy, że nie masz nic przeciwko, ale możesz zrezygnować, jeśli chcesz. Akceptuję Czytaj więcej