Uncategorized

Haas F1 Team z nowym partnerem!

Zespół Uralkali Haas F1 Team poinformował o nowej współpracy z niemieckim przedsiębiorstwem w postaci firmy Home Deluxe.

Home Deluxe zajmuje się produkcją nowoczesnych oraz luksusowych produktów do ogrodów i domów. W zakresie ich działań jest także import oraz sprzedaż własnych towarów. Spółka zarządzana pod dowództwem Alexandra Thossa działa na światowym rynku od blisko dwunastu lat. Jak zapowiedział amerykański zespół ze stawki Formuły 1 logotypy Home Deluxe będą widoczne zarówno na bolidach jak i na odzieży wszystkich członków teamu, wliczając w to Nikitę Mazepina i Micka Schumachera. Współpraca weszła w życie wraz z początkiem dzisiejszego dnia natomiast Home Deluxe dołączyło do grona partnerów Haas F1 Team w postaci Uralkali, Pirelli, Stichd, Champagne Taittinger, Under Armour czy też Schubertha.

Statystyki Home Deluxe

Niemiecka firma nie jest byle kim na krajowym oraz europejskim rynku. Posiada za sobą, aż trzy lokalizację fabryk produkcyjnych. Łączny obrót w skali roku wynosi blisko 105 milionów Euro na przełomie 365 dni. Przedsiębiorstwo największe zyski czerpie ze sprzedaży internetowej, na której opiera się znaczna część strategi sprzedażowej. Zapotrzebowanie na ich produkty stale rośnie dzięki czemu dalsze plany z pewnością obejmują stały oraz systematyczny rozwój w celu poszerzenia możliwości Home Deluxe na wielu płaszczyznach.

Pozytywnie o nowej współpracy pomiędzy Haasem, a Westfalskim przedsiębiorstwem wypowiedział się Alexander Thoss, dyrektor naczelny Home Deluxe.

„Cieszymy się, że Home Deluxe współpracuje z zespołem Uralkali Haas F1 i korzystamy z międzynarodowej stawki w zawodach Formuły 1. Nasze relacje z zespołem pozwolą nam rozwijać się jako globalna marka, na co od dawna dążymy jako na ewolucję firmy wraz z naszym zaangażowaniem w obsługę klienta. Dzięki naszemu ciągłemu wzrostowi przychodów komercyjnych ten krok jest naturalnym elementem naszych planów ekspansji, a w zespole Uralkali Haas F1 cieszymy się prawdziwą synergią, będąc względnymi nowicjuszami na naszych rynkach i równie głodnymi sukcesu.”

Na ten moment po widocznych grafikach oraz pierwszych zdjęciach możemy dostrzec logotyp Home Deluxe zasadniczo na lusterkach bolidów VF-21.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *